SKRIVET: 2010-08-30, kl 22:19:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

All I need is the air that I breath

Kan ju lätt rekomendera alla till o gå på ansiktsbehandling. Såå underbart! Bokade en ny tid för nästa månad. =D Nu är jag helt len och fin i ansiktet hoooow underbart.

Var inne på Telenor för att fråga lite, visade sig att knasten som jag snackade med och fixat abonnemang hos inte hade gjort rätt så inget hade gått igenom =S hahah nog man inte hör av sig då! Menar att om man jobbar som försäljare för ett företag så är det väl ens skyldighet.

Annars har jag jobbat idag, och jaa.... nu ser jag film med Fia =)

Igentligen ledig imorgon men ska jobba några timmar på Make up store, men det är ju snarare kul än "jobb".

Näpp!

Puss och Kärlek


Ida

så blev det för mig också när jag skaffa ny telefon. och den funkar fortfarande inte som den ska :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: