SKRIVET: 2010-04-11, kl 13:22:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Who´s that Mr?

Ska se Remember Me på bio ikväll, min älskade Edward är ju med i den filmen också =P Wihoo.

Fortfarande så hemskt förkyld, får dricka 10 liter te till! (med citron och honung). Pepparkakor ska tydligen också va bra mot förkylning =S Jag klagar inte, fick pepparkaksglass av Jocke som jobbar på Harrys igår. Han kom in och överraskade mig med en skål, kunde man inte få överraskningar varje dag på jobb? ;)

Jakten på en av sommarens bikinis, svårt... de senaste åren har jag beställt över internet och oftast inte blivit besviken. Eller jo en gång, då jag inte hade läst att det bara var överdelen  som jag skickade efter och när jag ville beställa underdelen så fanns den inte i min storlek =S Man får läsa noga på Victoria Secrets hemsida när man beställer! Tänkte lägga upp bilder lite senare på de olika som jag har tänkt mig, ni kan ju gärna dela med er av era åsikter ;)

Dags för lunch, men först sminket från igår.

 

Kallt ljus och varmt ljus. Har enbart använt mig av gråa nyanser på skuggan.  (Allt från Make up Store, Emma ;)

Hörs sen!

 

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: