SKRIVET: 2010-04-02, kl 15:51:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

What´s a guy like you doing in a place like this?

Har varit kass på o blogga dessa två dagar. Hade en astrevlig kväll i onsdags med några av tjejerna från klassen, två av lärarna och 4 av tjejerna dök aldrig upp. Lite tråkigt men vi hade kul ändå. Kvällen började hos Maja med lite snacks och dricka.



Ser lite smått drogad ut men de bjuder jag på.

 
Ser ut som Maja sitter mitt emellan vad som ser ut att bli en catfight mellan mig och Fia. Just de ja, Fia fick också hänga med mig och sminkisarna från skolan. Detta var då vår avslutning-utekväll som vi hade bestämt. Nu går jag inte i skolan mer... känns tomt redan =( Och en av mina bästa-fina tjejkompisar, Bella, flytta hem till Båstad igen =( Skitbull!

Ikväll är jag faktiskt ledig, så ska bara ta de lugnt och se film med familjen.

Puss och Kärlek


Isabell

ja:( men jag ska bo hos dig ju:D



PUBLICERAT: 2010-04-02, 15:58:28 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: