SKRIVET: 2010-04-26, kl 13:21:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

There´s always a place in me that you can call home

Har precis kommit hem efter att ha sovit hos pappa i Hörby, börjar bli riktigt less på att köra den sträckan nu. Körde fel igår när jag skulle dit! Hamnade i Kävlinge =S tog mig 1½ timme från Malmö till Hörby hahah!

Ska strax iväg och jobba, först ska jag äta stekt fläsk med löksås! =D

Ska köra upp till pappa ikväll igen sen hem kl 8 imorgon bitti (min lediga dag) Cissi och jag ska köra till Ängelholm vid 11 tiden och hälsa på Emmy när hon jobbar, sen ska vi till köpcentert Väla. Jag ska äntligen fixa mitt hår! Gaaanska trött på att gå runt med utväxt nu =P Sen ska vi ta en runda i stan också. Måste ju inhandla lite saker inför söndag! ;) Sen ska jag köra upp till pappa på kvällen igen :/

Puss och Kärlek


Emmy

Yeeeeeeeeaaaaay! :D Då kan vi prata om sminkningen också om jag får tid över! Längtar, du är sååååå duktig :) Men du... jag ska göra brun utan sol på torsdag, borde jag vänta med att träffa dig tills det försvunnit? Svara på fb :) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: