SKRIVET: 2010-04-13, kl 14:07:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

There´s a possibility

Kommit hem från en powerwalk i skogen med Cissi, oslagbart i detta vädert alltså!

Såg ju Remember Me på bio. Riiiiktigt bra film, rekomenderar den starkt! Sorgligt slut dock. Det blev väl lite tårdrypande =P Men värt de och Robert Pattinson är riktigt charmig i sin roll.

Gjorde en lila och grön sminkning till när jag skulle på bion, tyckte den behövde "festas upp" lite så la till lite gulddetaljer med hjälp av en guld penna och så tog jag lite mörkare under ögat.

 

Passade även på att göra en festsminkning med rosa, gul och sotat på Fia. Färgerna syns inte riktigt på bilden tyvärr. Annars tyckte jag faktiskt det passade henne bra =)


Haha, hon har lite ojämna ögonlock =P Inte mitt fel! Kunde dock sminkat "rätt" de men hon stressade en del så...

Sitter och kollar på Scooby Doo med lillebror, jisses vad man varit lättroad en gång i tiden. Nu ska jag ta och njuta av min lediga dag genom att göra absolut ingenting!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: