SKRIVET: 2010-04-07, kl 23:09:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love me, hate me

Fick sluta jobb lite tidigare idag så gick och fikade med en arbetskollega innan jag tog bussen hem =) Har fixat lite ärenden idag innan jobb som jag även måste fixa imorgon! Hemligt hemligt =P Nej, dagens ärende kanske var men imorgon måste jag bara gå och fixa mig ett nytt pass eftersom mitt nuvarande går ut i juni. Efter jobb imorgon så kommer Bella och ska spendera natten med mig ;) Hon har ju flyttat tillbaka till Båstad igen så därför behöver hon en sovplats för vi ska till skolan på fredag och få diplom. Efter diplom utdelningen ska vi luncha lite hela klassen.... sorgligt =(



Ska förhoppningsvis finna mig tid att färga håret i helgen, du vet man hinner inget om man inte har tid för allt! =P
Åh nu är det ett faktum, jag måste utomlands nu! Orkar inte vänta en månad, har kollat massa bilder på vänner som varit runtom i världen, nu vill jag också bada i de blå havet och ligga och pressa på stranden!!!!

För drömma mig bort nu istället!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: