SKRIVET: 2010-04-21, kl 23:39:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Looking at the bright side of life

Jaha, nu när jag kom hem från jobb så möttes jag av snö när jag steg av bussen. SNÖ!!! i mitten av april, äh jag blir så ledsen =( Hoppas fan de är 50 grader varmt i Turkiet, i skuggan!

Hämtade mitt pass idag, i luckan där man hämtar ut de satt en gammal barndomsvän Madelene =) Rätt kul att stöta på  henne där! Kan inte påstå att jag är speciellt nöjd med bilden. Mitt hår ser förj*vligt ut och min näsa ser skit bred ut! Fy, tur att man bara ska ha de i fem år =/



Nä! =( Nu ska jag faktiskt ta och somna till ljudet av regndroppar mot fönstert, lite nöje finns de i dåligt väder!

Puss och Kärlek


Isabell ♥

aw va söt :D haha



PUBLICERAT: 2010-04-22, 22:22:28 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: