SKRIVET: 2010-04-13, kl 18:55:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Just a different point of view

Cissi och jag har nu kommit överrens om att vi ska åka ut till skogen och powerwalka 2 ggr i veckan (minst) fram till vi åker (2a maj) haha, vad är de? Knappt 4 veckor? =P

Måste gå och fixa mitt pass imorgon innan jag ska göra vid mina naglar. Tydligen måste det vara giltigt minst 6 mån efter utresa, mitt går ut i juni =S Men det var på tiden ändå, ser ut som en Svetlana Stankovich på mitt pass. Dvs rysk med polskt påbrå...(inget illa menat mot er rysk-polska men de klär inte mig helt enkelt).

Har fått tid att fixa mitt hår, äntligen, men inte förrens den 27e. Min frisör är tydligen en väldigt busy lady! Får väl gå och se ut som Svetlana i håret fram till dess =P


Ska snart göra middag, gröt! =D haha, riiiktigt sugen på mannagrynsgröt med linfrö och kiwi! Man skulle haft lite granatäpple på toppen, men så exotisk är inte mamma att vi har de liggandes hemma!

Puss och Kärlek


Anonym

vart ska du åka?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: