SKRIVET: 2010-04-25, kl 11:19:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Its all around

Vilken aktiv morgon! Har varit uppe sedan halv 10. Cassi sa en gång till mig att sluta sova bort hela dagarna och ta vara på tiden istället. Så det är precis vad jag gjort/gör! Åt frukost med familjen, sedan har jag lekt och läst böcker med min lillebror Oliver, Ska snart hämta min syster hos hennes pojkvän. Kl 13 ska jag bege mig iväg för att hämta Jocke och Malin och möta upp resten på Bellevue stadion för att spela innebandy. Känns som om jag ska få mycket utav min söndag!

Har precis betalat alla räkningar, ja då tänker ni "du e 19, hur mycke räkningar har du?!" Men de bli en del ändå typ a-kassa, mobil, hem, en resa osv.

Näpp, ska nog ta och städa lite nu. Känner mig helt flitig idag =S


Lite ögon-potpurri


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: