SKRIVET: 2010-04-04, kl 12:29:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

It always catches my eye

Hade världens drama igår kväll! Efter jag slutat jobb igår runt kl 22 så tog jag bussen hem, när jag hoppat av bussen för att ringa min syster så jag kunde få bilden märkte jag att jag inte hade något att ringa med. F*CK! Hade glömt mobilen på bussen. Sprang hela vägen till Fia så jag kunde snabbt som fan få nyckeln och bilen sedan körde jag till sista busshållplatsen och stod och väntade på bussen (som kört och ställt sig någonstans =S) Lyckligtvis hade chauffören min mobil och jag kunde köra hem med min älskade telefon igen. Detta är fan andra gången jag glömmer den på bussen! =S Som sagt, jag borde inte få ha mobil! Har herregud inte ens haft den i två veckor och den har redan varit i toan och nästan försvunnen på bussen! Hemskt =S

Gjorde mig lite påskfin, med strass i lila, för mina kollegor igår på jobb... inte för de uppskattades =P
 

Till frukost imorse så åt jag mammas hemmabakade påskkaka, choklad - choklad och endast choklaaad!


Vet en speciell person som hade älskat denna =) Ful liten marsipan kyckling va? =P

Nu ska jag sova frukost!

Puss och Kärlek


Anonym

mm, den såg ju mumsig ut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: