SKRIVET: 2010-04-29, kl 21:26:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im kinda busy

Köpte nytt färgbevarande balsam och solskyddsfaktor för håret från Swartzkopf. Använder bara deras hårvårdsprodukter: Schampoo, balsam, inpackning mm. Även om de produkter jag köper kostar lite mer så är jag jättenöjd, har varit "hooked" på deras grejer sen ett år tillbaka då jag satte i löshår.



Har precis kommit in från en promenad som bestod av två varv runt Klågerup. Fick trevligt sällskap av min storebror Alexande =) Riktigt varmt var det, så skönt med en riktig sommarkväll! Har fått så mycke gjort idag, helt sjukt! Städat, tömt väskor, städat inne på toaletten, sorterat papper och en j*drans massa mer!


Nu ska jag poppa lite popcorn och se på en bra film med mamma.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: