SKRIVET: 2010-04-03, kl 13:28:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

If I never see your face nomore

Färdig duschad, ska bara göra mig klar sen ska jag iväg och jobba. Tror förkylningen som alla andra går runt med, äntligen har nått mig. =( Känner ett sånt need av att bada, dricka te och sedan bara lägga mig under täcket i min pjamas och kolla på massa gamla O.C avsnitt.

Hade så fruktansvärt tråkigt igår, ingen som ville göra något och inget bra på tv heller. Slutade med att jag satt och såg Alvin and the chipmunks med min lillebror.... en fredagkväll =/ Hann spela lite Sims också =P Gjorde mig, Peggie och Bella =D



Nej, nu har jag bråttom!

Puss och Kärlek


m.

hahaha så cool bild :P


Isabell ♥

hhahaha så fina vi e :)



PUBLICERAT: 2010-04-06, 00:57:16 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: