SKRIVET: 2010-04-18, kl 00:24:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ve been so wrong for so long

Åh, hemkommen efter ett 12 timmars arbetspass - lagom trött! Har tvättat bort allt smink, rengjort, ansiktsvatten och fuktcreme... många moment, men de kan va fler =P Känner att jag hade behövt en ansiktsbehandling, massage och avslappnings vecka. Har ialla fall nu satt på en film som jag tänkt somna till =P The women. Massa kända brudar och jepp, givetvis en chickflick. Skulle haft en bögkompis att se den med bara, hade gjort hela saken mycke trevligare.

Min älskade arbetskollega Cassie kom med en underbar chai till mig idag när vi började jobba. Gud vad man uppskattar såna små saker när man är trött och irriterad! Gesten gjorde min dag =)

Ska nog iväg med gänget från Harrys imorgon och spela innebandy i Bellevue, skitkul! =D Men först blir de nog en promenad med Cissi i skogen.

Nu ska jag återgå till min film.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: