SKRIVET: 2010-04-04, kl 16:56:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ll never be the same

Skyndar mig på med sminket och fixar håret. Ska till mammas kompis Ingrid på kalas =) Mysigt! Hoppas de bjuds på tårta. Eftersom jag började dagen med tårta får jag ju avsluta den med tårta också! Så mycke för att komma i form till sommaren? Blö! =D

Glöm inte bikinipartyt på Chili ikväll! Massa "kändisar" från Mammas pojkar och Paradise Hotell kommer vara där. Så om du ska dit kan du ju ge Simon från PH en puss från mig ;) För min del blir de en hemma kväll.

Hatar göra mig iordning! Man har aldrig något att sätta på sig och varje dag är fan ta mig en dålig hårdag! Vad än man gör är man aldrig nöjd! Du kan ha lika tjocka underarmar som överarmar, fundera på fettsugning varesig du väger 40 kg eller 140 kg... Jag menar är du 3 m lång så vill du ändå va längre! Suckar..... Blö. Men nu ska vi inte låta som  pessimister, vi ska ju på kalaaaas! =D

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: