SKRIVET: 2010-04-27, kl 16:57:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´d try my lips agains someone elses if you´d left now

Åter hemma igen, har varit uppe sedan kl 08 imorse, då jag körde hem från Hörby! Raka vägen in i duschen och 15 min senare stod Cissi utanför mitt hus och tutade, då var de dags att bege sig mot hålan som Gud glömde....Ängelholm. Hälsade på Emmy som jobbade på Espresso House där och så gjorde vi lite ärenden. Testade shoppinglivet där och kan garanterat säga att de misstaget gör jag inte om =P



Efter vi gjort vad vi skulle i Ängelholm så begav vi oss till Väla köpcentrum i Helsingborg för lite bikini letande. Vilket blev ett fruktansvärt bra resultat om du frågar mig. Man underskattar verkligen de vanliga butikerna när man säger att man vill ha något speciellt. Jag är ganska kräsen av mig och hittar jag något jag vill ha så måste jag ha de oavsett vad de kostar. Lyckligtvis fann jag mina bikinis på HM, jepp jag hittade 2st! =D Så det blev billigt och bra för mig!


Kanske inte jättespeciella men jag är nöjd =)

Ska strax köra upp till pappas hus i Hörby igen för att ta hand om hundarna. zzzz, påminn mig att aldrig skaffa hund!

Nu ska jag se klart på Top Model!

Puss och Kärlek


Isabell ♥

dom va snyggga :D haha du vet du varöfr där inte är ngn shopping där just nu? JO DOM BYGGER OM haha så dom har knappt ngra öppna ;)



PUBLICERAT: 2010-04-27, 17:03:15 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: