SKRIVET: 2010-04-14, kl 23:49:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

How come we´re only given one chance?

Knast alltså, jag glömde mitt pass hemma! Tydligen måste man ha sitt gamla med sig för man kan inte ha två..... hur skulle jag veta de? Jaja, så får ta bussen till jobb lite tidigare imorgon så jag kan fixa det då istället. *suck* Man kan bara bli så trött på sig själv.

Var ju hos Peggie innan jobb och fixade naglarna. Blev en gammelrosa färg (ser brons ut på bilden pga ljuset). Är inte mycke för rosa annars men man får ju prova något annorlunda ibland va! =D Har även lite diamant detaljer på ringfingert! Peggan är så duktig så.


Jaha, så jag sitter fortfarande ovetande om vilken bikini man ska ha i sommar =S Hittar absolut ingen som känns som bikinin med stort B. Need some help, some inspiration!

Dags att krypa ner i sängen nu tror jag. Har ställt larmet på kl 10 så ska promenera en mil imorgon bitti =) Känner mig ambitiös just nu, får se om de känns likadant kl 10 imorgon. Haha.

Puss och Kärlek


linn

lönt att man måste ha det med sig när dem endå frågar efter dem gett en det nya fall man vill ha det gammla tillbaka :/ har nämligen precis varit och skaffat mig ett nytt jag också :)


anna

Snygga :)



PUBLICERAT: 2010-04-16, 10:40:32 | URL: http://annastumpan.blogg.se/
jllicious & Llicious

fyfan vad snyggt!



PUBLICERAT: 2010-04-18, 16:09:53 | URL: http://jllicious.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: