SKRIVET: 2010-04-10, kl 13:28:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

From above it seems i had it all

En promenad, dusch och rågbulle senare så ska jag skynda mig till jobb =P Lovade min kollega att komma tidigare för att hjälpa honom, men de kom lite saker i vägen.

Kan inte sluta lyssna på:
Katy Perry ft Timbaland - if we ever meet again
Onerepublic - the right moves
Lady Gaga ft Beyonce - telephone

Åh vilket underbart väder, så måste man jobba =( Men ja! De måste man har en massa bokat och kan inte lämna Alex i skiten för att sola en stund!

Nej, ska sminka klart mig sedan bege mig mot jobb. Får se en bild på sminket ikväll. Trotsar de varma vädert med kalla färger ;)

Puss och Kärlek


Two olsson sisters

Nämen gud! Vad kul! Jag får gratulera! Min dröm är att utbilda mig till make up artist, så jag är grymt avundsjuk på dig:D Men hur gick det till, jag menar, inte visste jag att de utbilda folk till make up artists! Hur länge gick du då?//Emma.



PUBLICERAT: 2010-04-10, 14:43:49 | URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: