SKRIVET: 2010-04-08, kl 12:08:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

A perfect moment

Satte larmet på 10, snoozade mig fram till 11.15... hehe hur lyckas man? Slet mig ialla fall upp ur sängen, på med träningskläder, i med hörlurarna i öronen och ut på min promenad. Riktigt härligt väder idag. Har en jättesöt vårjacka härhemma någonstans, men kan bara inte förstå var jag har gjort av den! =S Tydligen äter möbler kläder? Så är de bara för man letar efter något!

Har ju annars ritat upp en jättefin vårjacka som jag hade velat ha, bara gå till en skräddare och få den uppsydd... bara de att ekonomin räcker inte till för de just nu. Har ju en resa att åka på =P Hade iallafall tänkt mig en lite Sherlock Holmes aktig sådan!
 Nu är ju inte mina designer skills på top, men en vacker dag kanske ;)

Jag som anser att jag själv inte klär i blå sminkade mig faktiskt med en mörkblå skugga (och guld) i förrgår =P Jag vet, helt onödig fakta men nu när man på fredag är utbildad make up artist så får man ju vidga vyerna, eller vad man säger?
 
Nästan så blå att den blir grå!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag prova sjukhus-metods-soppan som Cissi kämpar med!

Puss och Kärlek


Two olsson sisters

Tyckte den blå var ursnygg! Den var mer gråblå! Jättesnyggt! Vilket märke är det?//Emma.



PUBLICERAT: 2010-04-09, 00:20:55 | URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: