SKRIVET: 2009-09-07, kl 13:17:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Doin something right

Lördagen började med dop för lilla Malou Ängla Louise sedan hem till Katti och Jocke där det blev tårta och cider =)


Vilken lite sötkorv va?


 Hann snabbt hem för att byta om och ändra till sminket lite inför kvällens kräftskiva. Vid sju tiden var vi hos Stefan som höll i kräftskivan. Ca 90 pers var bjudna och de hade köpt in närmare hundra kilo kräftor, tror inte ens jag åt ett halvt kilo! Massa snapsvisor och kräftor senare så somnade Pesse som vanligt på en stol, Henke filmade hela kvällen så om ni söker på Pesseman på youtube.com så hittar ni säkerligen en video. Slutade med att jag och Johan gick från Granedal (Nordanå) till Staffanstorp mitt i natten... måste erkänna att jag hade skoskav och träningsvärk dagen efter. Smart som jag är så glömde jag min kamera och glömde fotta både på dopet och kräftskivan. Får se om man kanske blir taggad på någon bild på facebook sen.


Igår när jag kom hem så hade hela helvetet brakat loss här hemma. Mamma hade dragit ut alla saker ur mitt, Alex och Fias alla rum. Fick ju städa hela dagen igår men jag kan ju säga att mitt sovrum skiner idag! =) Så i slutändan var det ju värt en-hel-ledig-dags-slit. På kvällen såg vid en Wallander film (ingen aning vilken) och så såg vi Taken och Män som hatar kvinnor. Två svenska filmer utav tre. Jag som hatar svenska filmer.


Vet att jag inte skrivit på två dagar men har bara inte orkat =P Svikigt va? Sitter och kollar på Pippi Långstrump nu, ska ta bussen till jobb klockan 15. Imorgon blir de att övningsköra lite med pappa. Alltid skoj =)


Nu får de vara bra för idag! =)




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: