SKRIVET: 2009-09-27, kl 17:25:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

When I close my eyes it´s you I see

Jo, jag har faktiskt varit hemma på kvällarna efter jobb och haft tillgång till datorn varje kväll. Jag har helt ärligt inte orkat bara. Har varit helt slut efter jobb, så min roll som bloggare har jag förskjutit lite.


Var hos min frisör i torsdags, kom dit med mitt långa prinsesshår och klippte av alltihop. Hade så sjuka knutor i håret så jag mådde illa så ont de gjorde att försöka kamma igenom de. Kan ju erkänna att efter ha sett Saw 4 förra veckan att man var lite orolig, ni som har sett den förstår.  Ialla fall, fick jag för mig att jag vill ha en blanding av Rihannas och Keri Hilsons frilla, vilket det också blev.

Så här var de på morgonen inna jag åkte, sista bilden i långt hår:




Rihanna
 

Keri Hilson


Och nu damer och herrar! Malin presenterar kort hår:

 

Förändring huh? Igår hämtade Cissi mig efter jobb och så körde vi hem till mig, kollade film och somnade i soffan. Mamma och Cissi bestämde sig för att jag skulle få sova ut idag, för jag behöver de tydligen eftersom jag jobbat så mycket i helgen, haha =P  Efter jag vaknat så bestämde de att vi skulle till Burlöv Center. Okejrå. Vid halv ett hade jag fått sovit ut och gjort mig klar. Blev lite shopping men ändå tillbakahållsamt. Slutade med ett par byxor, en ihopstickad halsduk, en väst, ansiktsprodukter från Apotekets nya rengörings serie och en tidning. Nej jag vet jag köpte inte The Sims!!! Men jag har tänkt igenom detta vet ni ;) Om jag nu köper spelet så kommer jag sitta mer vid datorn än jag redan gör och då kommer jag försumma att skriva i bloggen, umgås med familjen och vänner, sjuka mig från jobb och så vidare. Så av rena hälsoskäl låter jag bli att köpa mitt absoluta favorit spel eftersom man blir så beroende av att ta hand om sina familjer! Smart huh?


 Fuskpälsvästen från Vila

Mysiga halsduken =)

 

Hatar gå och shoppa med Cissi numera, hittade en jättefin pälsväst som var skitbillig. Satmara drar den ur händerna på mig och påstår att hon ska ha den!!! På något vis får hon mig att få skuldkänslor för henne om inte hon får den, såp de slutar med att knasten fick den. Ska sno den en dag =) Det var ju givetvis den sista de hade kvar på stället!

 

Nu är min kära Cissi och jobbar men hon kommer ikväll igen och sover över sen åker vi in till stan och fikar en stund och kollar lite butiker imorgon innan jag börjar jobb, vilket är klockan 15. Har en massa som måste göras eftersom allting tog slut i lördags. Blöö.

 

Men nu är det dags att kolla klart i min tidning och slappa lite. VA HAR JAG MISSAT HALVA RACHEL ZOE!!!!????

 

 

 

puss och kärlek


sis

kul inlägg med många bilder osv :)sånt man vill se!


Linsa


Linda

Jätte fint, du är grymt snygg i kort hår!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: