SKRIVET: 2009-09-15, kl 23:59:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Look at the way life goes by

Fika med Elin och träffade på Fjunet som var hemma från USA men ska åka igen! Fan vad de vore härligt att bara sticka när man ville hursom helst. Ialla fall så var vi också och hälsade på Sara (Elins storasyster) som fyllde år och innan de köpte vi presenter till henne. =) Fick även träffa Elins lillebror Kevin, åååh så söt. Liten halv thailändare =) Han var nog inte lika impad av mig eftersom han grina varje gång jag fick ögonkontakt med honom =P Sen jobbade jag.


Var de någon som tänkte tanken "vad ska jag göra efter gymnasiet?" Tror dde flesta tänkte att "snart tar jag studenten sen får vi se vad som händer" =S Kan ju skatta mig lycklig att jag fick jobb direkt, tänk alla som vaknar upp och göra samma sak varje dag, dvs ingenting. Ingenting vettigt ialla fall. Jag menar, tänk så vet man inte vad man vill göra ens så står man där vid ett vägskäl, de heter väl så? Man ska nog ändå vara glad att man har ett jobb och tjänar sina egna pengar till man kommit på vad man vill göra trots att det inte är ens dröm jobb eller något man igentligen vill syssla med alls.



Ska nog ta ut löshåret, eller jag vet inte. Hmm, asså det blir så mycke pengar om man ska lägga 7000 var 3:dje eller 4:de månad för bara hår, de kan man liksom resa för! Måste tänka ekonomiskt! =D Mamma hade varit så stolt över mig, dvs om hon nu hade läst min blogg och vetat att jag tänker lite förnuftigt för en gång skull! =P




Måste sova nu, ska bara se klart på En shoppaholics bekännelser sedan sussa sött! =) Ska upp och övningsköra tidigt imorgon med Pappa Beyer, eller ja tidigt 12.30. Tidigt för mig då vill säga ;) Sen ska jag jobba.




Såå god natt och sov gott!



Puss och Kärlek


J

På instyle i malmö tar dom bara 2500, och dom är hur duktiga som helst. gå dit där ist



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: