SKRIVET: 2009-09-20, kl 16:34:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

This is good

Goder morgon, eller middag? Va du vill. =) Slet mig upp ur sängen vid 12 tiden och gick min zombiewalk raka vägen in i duschen. Frukost och ett långt snack med Cissi är hur min morgon sett ut än så länge.. Planer om att åka till Tyskland i oktober. Idag blir de lugnt som fasen =) Ska bara ta vara på dagen, ska strax gå en runda och sen bara va.

Har ni också haft såna dagar då man verkligen inte vill stiga upp ur sängen och bara ligga där under täcket hela dagen och inte ens vakna till. Sån dag är det idag.


Nope, vet ni vad! Nu är det MTV video music awards på tv och de får man väl absolut inte missa. Lite smått elak av Kanye West att klampa upp när Taylor Swift ska utföra sitt tack tal och så säger han att Beyoncé skulle haft priset inte Taylor =S Tycker till och med synd om Beyoncé som måste känna sig helt skyldig. Pinsamt för henne att han gör en sån sak för hennes skull. Jag hade blivit jätte arg men samtidigt är han ju villig att skämma ut sig själv helt bara för att visa världen vad han står för, Så jag hade väl samtidigt kännt mig hedrad. Är det bara jag är är Lady Gaga en av världens mest utflippade människor när det kommer till stil?


 




Förskräckligt? =S



21 Guns - Green Day




Puss och Kärlek


Linda

De två första av gagas klädnader är väl ok, men den sista med diskmössan döda ju haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: