SKRIVET: 2009-09-02, kl 22:04:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

The past is what was, Now is what to come

Jaha, typ hej, då var jag hemma igen hmm, kallt vart det här hemma i Svealand. Bittert. Men men, skönt har man haft det ialla fall. Sol och över 25 grader varje dag! Har varit uppe redan klockan åtta varje morgon och direkt ner till poolen/stranden. Blev sjuk fjärde dagen och låg och spydde hela kvällen. Johan blev också sjuk på natten men nästa dag mådde vi båda prima igen så då var de på semester livet igen! =)






Johan väntar på våra väskor när vi anlänt på Rhodos.



Vår pool vid hotell Grand.


Vårt hotell och min bil utanför ;) hah!


Bada bada =) ingen aning vad de är för unge brevid mig dock =P



I plurret! =D



Ärade Starbucks, Både jag och Johan var överlyckliga att vi fan de!




Rum nummer 511, lite roligt. Mitt tröjnummer när jag spelar match är 5 och Johans är 11. =)

 

Var på Rhodos waterpark och åkte olika rutschbanor, riktigt roligt. Var där hela dagen och solade, lekte och badade. Smart som jag är glömde jag givetvis min bikini på hotellet och fick köpa den fulaste jag någonsin ägt. Fotade lyckligtvis inte den så jag är inte skyldig att lägga upp en bild på den! =)

 



Hittade något nyttigt ialla fall =) lite smink från Saphora, man var ju bara tvungen!



Min heta gubbahatt som är så "ökänt" just nu ;) En tjusig liten blomma plockade jag dessutom upp när vi gick en kvällpromenad.



Panadol - Var så förkyld på vägen ner så jag fick sjukt ont i hela huvudet och öronen. Köpte första bästa läkemedel.... svåra var att all beskrivning stod på grekiska =S que? Kan ju säg att de blev en billig fylla någon kväll därefter jag börjat kuren.

 

 

Lite mingel bilder från när gick runt lite och drack lite :)



Hittade mitt absoluta favorit choklad - Crunchy´s!



Var en allmänt härlig resa, sjukt avslappnande att bara släppa allt vad heter jobb och vardag. Härligt att åka med någon som är en bästa vän och kille, hade jätteskoj tillsammans på hela resan. Planerar att sticka till Egypten och Thailand utöver de vi redan planerat =P


På vägen till flygplatsen var vi ju tvugna att stanna bussen efter som en viss knast (johan) glömde sin handväska på hotellet, så pinsamt! Kom hem en timme tidigare än planerat eftersom flyget gick tidigare. =)

Jaja tillbaka till verkligheten. Var och åt med Pappa, Alex och Fia på La Empanada. Inte något jag hurrar för, Alex bestämde ställe så... Blev en nacho tallrik för min del. Nu är det lite film. Pirates of the Carribean för vara mer exakt sen blir de sängen för mig. Trött som fasen, förstår inte varför.  Borde ju vara utvilad nu, men men. Börjar jobb halv 2 imorgon.



Puss och Kärlek

 


Anonym

är du tillsammans med johan?


Anonym

haha "fan det" :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: