SKRIVET: 2009-09-19, kl 10:36:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Suspect the worse

Igår måste jag säga blev en extremt lång dag för en som varit uppe tidigt. JObbade från 15.30 - 22.30 sedan fick jag prova på min första dag i baren, fick hjälp av Danne, Cassi och Stanni. Var väl inte jätteduktig men man får börja så sakta sen gå på mer och mer. Det var kul ialla fall och lärorikt eftersom alla tre lärde mig småsaker hela tiden. Ska nog få prova på mer snart igen, hoppas jag ialla fall! =) Får lära mig lite drinkar bara, kan inte allt för många =P Slutade 02 och tog bussen direkt hem. Klockan 03.30 var sista gången jag kollade på klockan. Kunde absolut inte somna, hade sjukt ont i benen fast jag är van vid långa arbetspass men de var nog för jag hade fel sorts skor på mig. En fluga som lät livet leka på mitt rum hela natten var inte direkt toppen heller. Ni får komma och hälsa på mig på Chilis egen klubb Switch som är varje fredag och från och med den 10 öppnar klubben på lördagar också!




Nu är jag uppe igen och ska börja jobba 11 och slutar ungefär vid 23 tiden ikväll, sen ska jag baaara hem och sova, är nog helt död ikväll.


Imorgon ska jag, Freddie och Enzo ta en långpromenad i skogen, trevligt värre =)


Nej, dags för mig att byta om. Hörs kanske ikväll om jag orkar skriva ett inlägg då.




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: