SKRIVET: 2009-09-16, kl 13:50:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Look where we are now

Nyss varit ute med pappa på vägarna och kört, ded gick galant. Känns som det är dags att skriva in sig på en körskola snart? Men vilken ska man välja och varför just den? Kan man få lite bra tips om bra körskolor och som ligger centralt.  Innan dess så var vi och åt lite, jag, Fia, pappa och Alex. Kan ju säga att jag är lätt bättre ään min bror på att köra ;) Men jag blir typ 250 grader varm när jag kör, antagligen för jag koncentrerar mig så.



Ska alldeles strax ta bussen till jobb och ikväll blir det hem till min pojkvän och nanna kudde! =)



Efter min dröm inatt så tror jag att jag måste göra lumpen, är det bara jag som får såna konstiga känningar efter jag drömt om något speciellt sen så känner man att de är något man måste göra?



Puss och Kärlek


Naty

Jag rekommenderar Mårtenssons trafikskola som ligger i södervärn i Malmö. Skitbra lärare och skola överhuvudtaget, jag tog mitt körkort där! :D

Gå in på www.trafikskolan.com om du vill kolla priser och så :) deras bilar är riktigt sköna att köra!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: