SKRIVET: 2009-09-14, kl 14:00:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

leaving on a midnight train

graaaouuuwr, vakande 12 idag - inte meningen!! Igår kväll blev längre än meningen. Såg filmen fighting med Channing Tatum, faktiskt rätt bra. Sen somnade jag. Idag blir det luuuugna puckar, ska inte röra mig ur fläcken. Eller jo lite, ska promenera en runda sen =P That´s it!


De är väl hemskt vad man ska gå och gäspa och vara skit trött hela dagen bara för man sov förlänge!?!



Alltså, det ligger en vit och brun kanin i våran trädgård snett ner från mitt fönster så den ser rakt upp hit. Den har stirrat på mig sen igår kväll =/ och ja, den ligger fortfarande kvar och sneglar upp hit, känner mig helt uttittad som typ i the shining!



Här är den, kaninen, har zoomat in på kameran och fått så bra bild av den som möjligt från var jag står, på mitt rum då alltså. Blir fan helt paranoid.


Nej, nu får jag ta en promenad.



Puss och Kärlek


jamie

Kaninerna kanske är ett par varulvskaniner från Wallis and Gromit?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: