SKRIVET: 2009-09-08, kl 20:49:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

I dont cry on the outside anymore

Kollar just nu på Wipe Out America. Alltså.... Är alla amerikanare så allmänt dumma eller gör de sig till för uppmärksamhetens skull? Det känns verkligen så typiskt amerikanskt att de beter sig så som de gör. Jaja, hade lätt ställt upp i programmet. Jag menar det är en utmaning, de ligger i Argentina och dessutom ser de så skönt ut när de trillar i de härliga vattnet! Något annat jag också ställt upp i hade varit Big Brother och Robinson. BB ligger man bara där hela dagen och funderar på något sätt som får hela de svenska folket att älska en. Robinson blir man både brun och smal på samma gång så man får åka till en asiatisk ö mitt ute i ingenstans! =P


Snart ska jag äntligen se filmen En shopaholics bekännelser med Isla Fisher. Skojigt värre =D




Jobb imorgon, likadant på torsdag men först blir de nog en fika med Olivia, Elin och Fia.


Ser ut som att jag ska fortsätta jobb på KB på söndagarna, ja hade ju ändå inte kunnat jobb mer. Trots att jag redan jobbar heltid så vill jag inte riktigt sluta jobba söndagarna. Har haft så roligt när vi jobbat där och det är dessutom inte speciellt krävande. För er som inte vet så är de på Vinylbaren på KB som har brunch på söndagar. Så minst två söndagar i månaden sa jag att jag skulle orka mer. Detta trots att söndagar är en av mina två lediga dagar i veckan. Tycker man det är skoj och man vill så gör man! =)



hååå *gäsp* Tror det är dags för lite popcorn och trycka på play knappen.



Puss och Kärlek


Anonym

Jaså ska vi fika på torsdag, va trevligt, haha.



PUBLICERAT: 2009-09-09, 12:58:49 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
sis

lr hur? :D men tack d va en trevlig inbjudan :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: