SKRIVET: 2009-09-18, kl 12:33:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

I can´t explain why

Slutade tidigare från jobb så har var och tittat lite på Johan när han tränade innebandy och sedan åkte jag hem.  Blev en skål popcorn och och film - Good Luck Chuck. Sen somnade jag som en liten bebis =)




Vaknade och var uppe ur sängen kl 11. Tyckte det var duktigt för att vara mig. Har suttit och kollat lägenheter på olika hemsidor hela morgonen. Bråkar typ med allt och alla för tillfället så som jag känner just nu så vill jag bara flytta, även om jag hade velat spara ett tag till. Vi får la se, har kollat runt lite och gjort intresse anmälningar så om saker och ting inte går alldeles för fort så blir de nog bra. Pallar jag inte trycket här hemma så kan jag ju alltid bara sova hos Johan ett tag framöver. Får väl mest bara koncentrera mig på körkortet istället.


Ska till min frisör på onsdag i nästa vecka och ta ut löshåret, känner att de fick bli så. Det är så sjukt knutigt och kan tänka mig att bara gå runt med mitt eget hår istället numera =) Får se om jag färgar de i någon rolig färg kanske =P


Nu ska jag äta min frulle som består av cornflakes och sylt =P



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: