SKRIVET: 2009-09-12, kl 02:18:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dont forget, we still have memories

Bara jag eller denna dagen kändes längre än alla andra? Träffade pappa vid 2 sedan körde han mig så jag var på jobb kl 3. Slutade 23 och tog bussen direkt hem. Kommer hem till ett fullt hus för mamma har tjejmiddag med sina fruntimmer från jobb.



Varför blir de så att allting blir så formellt med folk man haft en relation med? Man försöker eller snarare är van vid annat sen måste man vara så "strikt" man kan inte säga direkt hur saker ligger till utan man måste liksom vrida och vända på skiten och tänka värsta på vad de är som man yttrar sig om. Trött på saker, gamla och nya. Jag vill något mittemellan, det hade varit enkelt. Så kan man inte heller säga att man är fast i de gamla och inte heller skylla på att man gått vidare med det nya, fattar ni? Jaja, så är de ibland. Jag hatar verkligen stela formella grejor!



God natt


Puss och Kärlek


jp

Jag är mittemellan ;)



PUBLICERAT: 2009-09-12, 03:23:34 | URL: http://bechy.babyblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: