SKRIVET: 2009-10-30, kl 21:44:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

You sexy bitch

God afton, härlig halloween kväll måste jag faktiskt säga att det har varit. Helt vindstilla och läskigt =P Perfekt för alla pumpor med ljus i! =)



Var på körskolan ju, som ni vet redan pga mitt tjat nu i två dagar =P Gick helt ok om du frågar mig, läraren sa att de gick bra men de sa han väl bara för att vara snäll =P Haha, nej de gick väl kanske bra då. Ska dit igen och köra på tisdag, kommer va minst lika nervös då. Men ska fan komma ihåg att "kolla i varenda jävla spegel innan jag svänger!"



Nå väl, innan de var jag en snabb runda med Fia och Carro i stan och en snabb runda efter körningen också. Väl hemma så påbörjades halloween fest förberedelserna. Nina kom utklädd till spöke som varit död i 480 år... vet inte vart dessa just 480 kom ifrån men så skulle det vara! Till mat blev det larver, fingrar, ögon och blod. (makaroner, prinskorv, köttbullar och ketchup) Sen blev det en hel del lekar. Nina hade nog minst lika roligt som barnen! Så vinst för alla I guess =P



 
Köksmästare, lekledare och arrangörer!


En riktig hagga!


Bjuder på BH flashen. Här har vi dessutom orginal äpplet som häxan i snövit hade ;)

Har precis varit och hyrt film med Nina som jag fortfarande tillbringar min dyrbara tid med ( blir inte av med henne så..) Ska se The Uninvited, käka lite halloween godis och dricka läsk =) Sen blir det bingen för min del!
Ska jobba imorgon från 11-04 låångpanna! Det är halloween tema på club Chilipepper imorgon kväll, så se till och klä dig ditt läskigaste bästa och skaka rumpan med alla andra kuslingar! =D




Sov gott alla spöken! =)



Puss och Kärlek

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: