SKRIVET: 2009-10-10, kl 13:22:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Why don´t you just

Sitter och sminkar mig, ska ta bussen till jobb om en timme. Har inte jobbat sedan i tisdags för jag har varit så sjuk. =/ Riktigt drygt faktiskt när man tänker efter hur mycket pengar man förlorar. Men är man sjuk så är man. Verkar vara på bättringsvägen ialla fall. Man tycker verkligen de är så orättvisst med folk som inte gör någonting utan bara ligger hemma framför tvn hela dagarna, men gud vad man blir uttråkad! Låg framför tvn hela onsdagen och pluggade teori. Inte ville jag göra de på torsdagen också! Har faktiskt övningskört lite med pappa, var tvungen att göra någonting ju! Har också funderat lite på saker inför Olivers halloween fest. Ska göra inbjudningskorten imorgon när jag är ledig. Har dock in te kommit på¨något att klä ut mig till på Tildas maskerad =S De återstår att se.

Har lite roliga ideér för korten, ska gå inom Panduro Hobby innan jobb tänkte jag. Titta vad häftigt kort jag hittade =)



Nej nu börjar de minsann bli lite bråttom här. Vi hörs ikväll!





Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: