SKRIVET: 2009-10-08, kl 11:51:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

we are, yea I said it, we are

Tror inte jag kan säga en specifik tid som jag vaknade imorse eftersom jag tror faktiskt aldrig att jag somnade inatt. =S Mitt nattduksbord ser ut ser ut som en reklamfilm från Panodil. En karta med panodil, te, nässpray, glas vatten m,m. Så sjukt jobbig natt de har varit, har verkligen glömt hur de känns att vara sjuk.




Igår hände de banne mig inte mycket, så uttråkad jag var! Låg framför tvn hela dagen och sörplade i mig juice och vatten, pluggade lite teori (inte mycke) och pillade lite vid datorn. Senare på kvällen  så körde jag hela vägen till farmor, heeeeelt felfritt! Då menar jag inte ett enda motorstopp, jag parkerade fin fint, backade  som att jag har gjort de sen jag föddes och ja, jag var allmänt bäst på vägarna igår! =D Trots att jag känner mig som en säck potatis.



Ialla fall, har precis duschat och ska göra mig iordning för att åka iväg med Cissi och Fia till Vellinge blomman, vilket tjat! Jag vet =P men de ska ju bli skoj, de är ju halloween utställning! =D Efter det ska jag faktiskt jobba, får se hur vidare de går. Känner att jag måste jobba liksom. Så de är bara att bita ihopa mina vänner, hah undra hur de ska gå en hel dag på jobb när man inte kan prata ordentligt! Lyckans ost min kollega är!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: