SKRIVET: 2009-10-15, kl 23:33:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Walking tall against the ring

Jobbat idag från 15-22. Men först blev det en chailatte =) Hade en ny praktikant idag från Lernia, en tjej. Jätte duktig var hon och trevlig, ska vara hos oss 3 dagar i veckan. Så då har man två praktikanter från att själv ha varit praktikant förra terminen! Haha, måste kännas rätt orättvist för dem.



Ska nu se mammas pojkar på tv4.se och dricka lite Oboy, har varit så sugen på de hela dagen!

 



Har dessutom nog kommit på vad jag ska klä ut mig till på Tildas maskerad den 24 =) Men de säger jag inte för då blir de inget roligt med de. Lägger upp en bild när jag har klätt ut mig och innan vi ska åka =P Frågan är bara vad man ska köpa till henne i födelsedagspresent, något till henne eller till hennes lägenhet? De blir ju de lilla dilemmat så fort folk flyttar hemmifrån. Dessutom är hon helt otrolig på att vela om vad hon vill ha, så hon får helt enkelt få något hon inte vill ha!


Imorgon bitti ska jag passa Oliver och sedan jobba. Efter jobb blir de nog att stanna kvar en stund och sedan hem till Johan och se film. Detta gäller  då om Alex inte glömmer ta med filmen The Proposal som han har fixat åt mig. Sen är de långpanna på lördag, fast de ska faktiskt bli skoj eftersom jag ska jobba med min nya praktikant och dessutom så tävlar jag med Alex om vem som får ihop flest timmar denna månaden trots att jag varit sjuk och han ledig!



God natt och sov gott


Puss & Kärlek




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: