SKRIVET: 2009-10-16, kl 13:17:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Talk to the ? cause the face aint ?

God morgon, idag har jag "tagit vara" på morgonen, typ. Var uppe 09någonting för att kolla på film med lillebror. Jepp, jag somnade. Men det var tanken som räknades ;D Läste nyss världens sjukaste blogg, och jag läser aldrig andras bloggar, Kissies.se. Människan talar om andra folk som "ni andra "dödliga" medelklass människor" Hahah, jisses vem ska orka dra ner henne på jorden? Förstår inte riktigt hur vissa männsikor orkar =S Att man bara skirver såna saker för att folk ska bli stötta och bry sig. Allt detta för att få uppmärksamhet och att folk ska fortsätta läsa hennes blogg, inte för den är speciellt intressant. Anywho.. Kolla upp människans blogg om ni orkar, rekomenderar inte de.



Jepp då har vi äntligen fått svar från fröken Tilda vad hon önskar sig och det ser ut som en parfym! Ser även ut som jag har lovat henne att följa med till Siesta i maj och tälta, eeeewww!



Jepp, bilden är något år gammal ;) hmm, var är den jackan? =P


Nåväl, ska bara göra mig färdig, måla naglarna och sedan bege mig till bussen. Läsa lite teori på bussen, sola och handla chai innan jobb! That´s it!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: