SKRIVET: 2009-10-05, kl 13:54:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Take your time

Blev film kväll igår med mamma och Fia, gissa vilken film? Jo ingen mindre än klassikern Beetleguese (eller hur fan de stavas) Klockan elva la jag i sängen helt färdig och somnade bums.

Imorse vaknade jag i mammas säng brevid Oliver som säger: Malin, har du papper? Jag bara va? Så början ha säga: " ta min mocko". Haha mocko är snorkråka på Oliverspråk. Haha, jag svara rulla ihop den och skjut iväg den!! hahahaha. Vilken storasyster va? =D


Tror jag börjar bli sjuk =( riktigt bull, har inte tid för de. Känner mig helt svullen i halsen, ont i huvudet och ont i mandlarna. Orkar inte!



nej, ska bege mig till jobb nu.



Puss och Kärlek


sis

HAHAHAHAHA fy fan vad dåligt gjort av dig, du får fan ta hans "mocko" annars gör han så alltid hädanefter :P


Naty

vilken smart bror du har, han säger ju snorkråka på SPANSKA! (moco)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: