SKRIVET: 2009-10-02, kl 00:07:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Smack my fingers!

Okej, skäms på mig för jag inte har skrivit på några dagar. Men sen å andra sidan så kanske jag har lite mer och saftigare saker att skriva om ifall jag samlar ihop lite ;) Va tycks om den gravida Adriana Lima? Hon som var så vacker innan, har hon förstört sig själv och sin karriär nu? Jag tycker faktiskt hon såg bättre ut förr!

   

Klär inte riktigt i sina puffiga kinder? Nope!


Har jobbat hela veckan, min kära kollega har semester så är inte ledig förrens på söndag. Ska kanske ut med brudarna på lördag, Linda fyllde år för någon vecka sedan så hon ska firas. Detta om jag orkar då efter ha jobbar långpanna.


Det blev en runda i stan med Cissi i måndags också, en fika och köpte en kofta. Riktigt snygg, svart, stickad med skindetaljer på armarna. Får fota den när jag orkar. Nu är jag ganska trött så hoppas allt sånt extra jobb ikväll. Cissi hittade en jättefin jacka på Zara, röd med guldiga dragkedjor, jättesnygg var den! Har inte ännu bestämt mig för vilken jacka jag ska köpa iår. Hittade en ursnygg i J.Lindeberg katalogen men tydligen var den från skidkolletionen så den säljs inte i Malmö =S Tänker inte direkt skicka efter en jacka sen behöva skicka tillbaka den om den inte sitter som jag vill, för mycke jobb. Vi får se hur de slutar på jack- fronten!



Lite smått stolt över mig själv nu. Har sagt länge att jag ska spara. Så denna månaden har jag faktiskt sparat några tusen. Har också tjatat om att jag ska börja träna, ska gå in imorgon och köpa medlemskort på 24/7 gym. Dessutom ska jag köra en riktig långrunda med pappa imorgon också! Sedär, nu börjar de hända saker!



Vet inte riktigt hur jag känner för dehär med kort hår längre =S Försöker sätta upp de hela tiden, men de finns inget hår att sätta upp längre =( Jag gillar frillan men jag vet inte om den är för mig, saknar mitt långa hår lite. Men så är de, visst? Har man långt vill man ha kort. Har man rakt vill man ha lockigt =/ Anywho, de är hår, de växer ut.... right?



Ser ju lite smått ledsen ut, men så är inte läget. Det är min pose vettu ;) Hahah, sjukt seriös sådan! =D Men å andra sidan kolla min käkmuskel när jag posar, lite små sexig va? ;) Ska fan börja träna den, hur tränar man den? HAhahahahahah, jag vet svaret!!!!! Det gör du garanterat med om du inte heter Sofia eller kallas Fia!



God natt alla barn och barnbarn.



Puss och Kärlek

 


Anonym

du passar iaf grymtbra i det korta håret :P


sis

nej men jag vet att d går snabbare i nerförsbacke!!! :P


Petra

Galet snygg frisyr malin !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: