SKRIVET: 2009-10-20, kl 19:23:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Secretly building us up

Åhhh, bara jag som längtar efter premiären av New Moon, fortsättningen på Twilight sagan och sedan Sex and The City 2an? Ska ha premiär biljetter till dem båda! Det räckte med att se Twilight en gång sen var man fast. 

   


Men just nu väntar jag bara på att få tummarna loss så jag kan gå och se Fame, den verkar vara riktigt bra. Ikväll blir det Desperate Hosewifes, har inte sett de på jag vet inte hur länge! Men nu, tillbaka till Christine.



Näää, jag kollar inte bara på tv när jag är ledig. Idag har jag även fikat med mamma och..... varit på toa, öhm... tänt alla lampor när de blev mörkt ute. Thats it =/




Puss och Kärlek


Anonym

Lite rädd för mörker ? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: