SKRIVET: 2009-10-29, kl 13:42:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trying to find the words to discribe you

Heej!



Sitter och käkar frukost, har nyss varit med Nina P på ekohallen och handlat halloween saker inför lillebrors halloweenfest som vi ska arrangera imorgon. Jepp, Nina tar över eftersom Cissi tydligen ska till Västerås. Men nu är Nina också barnexpert så de lär bli prima skinka av de hela!

Jaha, okej jag har faktiskt en liten del spännande saker att dela med mig om. Nä, givetvis inte spännande för er menf ör mig är de! =) Var med iförrgår och fick tillbaka min väska och jacka från slagthuset, sedan blev det en fika och så fann jag min vinter jacka! =) Köpte en pälskrage också som jag ska ha till, jätte fin =) Fick  även en del hemliga ärenden utredda. Efter det blev det jobb, smällde på lite grann så jag hade minsann att göra =)

 
Jacka från United Colours of Benetton, fräsig va? =) Nu får ni försöka föreställa er en päls runt halsen också, tyävrr kom den inte med på bild eftersom jag glömde den hos Johan =P


 
Mah new tights, tycker dom är så snygga med satin detaljerna och så mina älskade boots från Zara



 
Skithärlig sweatshirt från Saint and Mortals (carlings) och mina två nya älsklingar i min sminkväska. Foundtion från Make Up Store och Colossal mascara. Love em!



Igår var jag och Johan och åt på Cutty Sark i Limhamn, de har världens godaste Fläskfile Charlemange. Måste ni prova om ni har svängarna förbi Limhamn. Efter det åkte vi till Erikslust körskola och skrev in mig där. Ska köra min första lektion imorgon =) Om jag är nervös!!! Haha, jag jagar upp mig för småsaker men vet att jag kommer sitta där helt genom svettig och darra som ett asklöv =P Efter det blev det jobb med Manne, alltid kul att jobba med honom. Efter jobb hoppade jag in i baren och jobbade där fram till 03.30 inatt. Idag var jag då åter uppe igen vid 10 och mötte Nina vid ca halv 11.


Nu är de dags för mig att sticka till jobb, idag är det Manne och jag igen =). Åker hem till Johan efter så de blir inget inlägg ikväll. Det är närmare från Johan till Körskolan så jag får lite mer sovmorgon. Önska mig lycka till med körningen imorgon =) Wiiiee


Dagens låt: Alicia Keys och Jay-z - New York



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: