SKRIVET: 2009-10-15, kl 12:57:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Just being a friend

Jepp, har nu vaknat, duschat och ätit frukost. Har även hunnit med att skicka mail till några kontakter som jag har i NY sedan resan förra året i mars. Kan ju se om folk kan hjälpa en hitta bra skolor och se om man hittar en roomie, så kan man dela lägenhet och så, you know =) Men med tanke på tidskillnaden så förväntar jag mig inget mail än på ett tag.



Hmm, inte jätte välklädd på bilden men min ursäkt att jag var sjuk när jag fotade så då är mjukiskläder tillåtet ;)

Ska strax bege mig iväg till jobb, blir samma sak i helgen. Ska nog stanna kvar på lördagen och vara lite i baren eller umgås med Tilda och Pilla som kommer till Chili för att festa =)




Nej, nu får jag ta och sminka mig och sedan ge mig av. Hörs eller syns ikväll efter jobb!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: