SKRIVET: 2009-10-12, kl 15:01:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Its a dangerous love affair



Okej, så här står de till. Låg vaken till typ 02.00 igår med mamma och kollade på film. Det gick en film som hete Frequency med Dennis Quad och Jim Caviezel. Jag har nu åter funnit min Hollywood sweetheart i min long lost Jim. Haha, Såg honom i en film för något år sedan och föll för honom direkt! Den filmen hette Angel Eyes, stämmer inte de eller vad?

 



Åhh, jag bara smälter. Jag har nu dumpat Robert Pattinson, Brad Pitt och allt vad de heter! =D
Hoppas kärleken är ömsesidig! Hahaha.


Har varit och övningkört med pappa den senaste 1½ timmen, gick riktigt bra. Bara ett motorstop faktiskt! ;) Jag vet, låter som en riktigt korkad blondin när de kommer till mig och körning men jag har haft rätt svårt med dehär med dragläge, annars tycker jag att jag är rätt duktig. =$



Berättade igår att jag gjorde inbjudningskort till Olivers halloween fest. Jag frågade honom idag om inte hans flickvän Natalia skulle komma, gissa vad han svarar?
- Hon är inte min flickvän längre!
-Nehej, oj har hon gjort slut?
- Nej, vi har gift oss. Hon är min fru!
-Oj, när hände detta och varför var inte jag bjuden?
-Ameh! Vi hade massbröllop på dagis, alla kunde inte komma.

Happ, är de så man gör på dagis numera. Har massbröllop med ungarna? =S



Nu blir de bara mys framför tvn och ikväll ska jag åka till min Babe och äta middag och mysa =D
Men åter till mys framför tvn i mjukiskläder och morgontofflor.





Puss och Kärlek


Anonym

kolla jim i Greven av monte cristo där är han som snyggast.


Linda

Du är så gryyyymt snygg i det håret!! (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: