SKRIVET: 2009-10-21, kl 13:35:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

What can I say, what can I do?

Imorse har jag kommit på en anledning till varför man inte ska bo med irländare! Jag vet inte varför men de ska alltid vädra på morgonen!? :S Det finns väl inte något värre än att stiga upp, gå in på toa och nästan frysa fast med röven i toaringen när man sätter sig? Visst, de luktar ju gott med frisk luft men man behöver inte vädra året om! Något man alltid kan räkna med här hemma är att: Mammas rum är svinkallt, mammas toa är svin kall, gänra ett förnster i köket som står öppet, why liksom?!






Jaja från kalla irländare till smink tips. Ni hittar de säkert i alla skvallertidningar och liknande just nu, sätta lite färg på hösten och tillvaron. Har tagit med det i ett inlägg för ca hundra år sedan. Ialla fall så handlar de om att dra en liten rand med färg under ögat, idag blir det grönt med en penna jag köpte på Sephora när jag var på Rhodos. Annars så vet jag ju också att eftersom jag har gröna ögon så ska jag använda mig utav lila för att framhäva de gröna, men not today! =D 


Jag vet ojämn skärpa, men who gives a f*ck? =D

  

 


Bild 1: Utan kajal och mascara              Bild 2: Med kajal och mascara - syns de gröna på nedre fransraden?






Det var sista gången jag köpte Dior Blackout waterproof, köpte den iförsig för jag skulle till Rhodos. Men jag gillar verkligen inte den. Den känns jättefettig och skitsvår att få bort! Så köp den vanliga, skit i waterproof!






Älskar ju Dead by April! Nya favoriterna: I made it och what can I say!


Dags att bege sig mot jobb snart!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: