SKRIVET: 2009-10-23, kl 11:46:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

It´s enough

God morgon. Jajmän, idag är jag uppe tidigt! Ska ju träffa Nadia i stan vid 12-tiden så får vara lite alert. HAr någotsådär bestämt mig om vad jag ska ha på mig ikväll. Tror de mesta är fixat faktiskt, ska träffa Nadia (ju) och få min biljett, Robin Bylund fixar sprit och jag fixar kläder =) Men, hur ska man ha håret? =P Haha så fort man löser ett problem uppstår ett annat.





Vaning: (typ) Köp aldrig Chailatte på Waynes Coffe, de är fan bara mjölk som värmts och lite pulver i botten, smakar crap! Min kära kollega gjorde misstaget igår och köpte vars en till oss. Min var full när jag hällde ut den.



Får väl börja snabba sig, bussen går strax. Har hittat de snyggaste bootsen på zara som ska inhandlas inför ikväll, sweet.


Nope, nu är de dags mina vänner.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: