SKRIVET: 2009-10-19, kl 13:59:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ve got a little confession to make

Goddagens! Kan ju säga att denna svenska irländaren är trött idag, sist jag kolla på klockan inatt var den 05.08, de säger en hel del va?





 Första som hände imorse var en riiiiktgt lång och varm dusch för att vakna, eller hur? Hjälpte inte mycke. Sen blir man inte speciellt glad av att försöka klämma ut sista droppen ur sitt balsam, som man köpt för att det baaara är jag som ska använda de, men så är det nästintill slut och man vet med sig själv att man inte har tagit så mycket utav de. Däremot har jag källor på att en till i detta huset, som liknar mig riktigt mycket men har långt hår, har setts använda det vid flera tillfällen. När denna personen tillfrågades så svarade hon: Nej, Malin jag skulle aldrig ta ditt balsam. Jag vet ju att de kosta mycke så de vore verkligen oschysst!
Hmm, okey? Sneaky snorunge vill jag kalla de.

Sitter och lyssnar på Imogen Heap - Hide and seek. Låten var med i OC nångång och fastnade hos en direkt. Härlig och lugnt, bussmusik med andra ord. För några minnen med sig. =)


Jobb idag, ska höra med min praktikant  hur de går med min päls. Hans kompis säljer pälsar så han skulle fixa en till mig. Hade ju varit trevligt att få den någon gång också liksom =P
Efter jobb blir det bussen hem till Johan och sova, är helt död! Imorgon är jag ledig igen, wiho! Ska göra absolut ingenting då, precis som hela dagen igår! Fast okey, själv tycker jag att jag fick mycket gjort med tanke på hur fin bloggen är och så. Dock inte min förtjänst =P




Ready to go!


Ska ta bussen till jobb 14.30 så ska snart sticka. Blir inget inlägg ikväll men vi hörs imorgon ;)




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: