SKRIVET: 2009-10-18, kl 22:40:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ve got a feeling

Så där ja, då var bloggen klar tycker jag! =) Min käre vän Toobah har hjälp mig med allt, hela designen är tack till honom. Jag är verkligen jättenöj och visst blev det fint här inne? =D


Sitter just nu och kollar på freedom land (en film då alltså). Ska nog kränga lite flingor också, är så sugen på något sött så flingor it is!


Kollade vidare innan när jag "shoppade" och hittade  en massa som jag ville ha på. fastnade speciellt för denna urtjusiga klänningen.

Only - Dina Denim Dress

Tänk er denna en snygg päls krage att hänga runt nacken, svarta strumpbyxor och ett par svart boots med platå. Lala like!


Lovely Nelly shoes

Nelly  Shoes - BarcelonaNelly  Shoes - KingstonNelly  Shoes - Italy

Lovely Steve Maddens

Steve Madden - Togga GladiatorSteve Madden - AileennSteve Madden - Terriee

Gladiator + Malin = sant =)
Jepp, ni som känner mig vet väl att jag hade kunnat lägga upp en miljon bilder och en miljon olika tips och altenativ till varenda objekt! Så därför får det räcka nu.



Nope, nu får de vara nog!



Sov gott, vi höres imorgon!




Puss & Kärlek


Anonym

beställde den klänningen och den ser inte alls ut som den gör på bilden. inget vidare snygg i verkligheten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: