SKRIVET: 2009-10-22, kl 14:10:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

I saw you with me

Heej! =)


Blev väckt av pappa imorse av att han ringde 3 ggr och skickade 2 sms att jag var tvungen att stiga upp, vi skulle då ut och köra om 45 min. Så ja, denna morgonen har bestått av övningskörning så nej, jag hann inte skriva in mig idag iheller! Men med tanke på hur pass dåligt körningen gick idag så väntar jag nog till nästa vecka att skriva in mig. Ska köra hela måndag eftermiddag med pappa så efter de är jag förhoppningsvis redo =P haha och Fia blev stannad av polisen när hon körde! Hade de varit jag som kört då så hade jag nog tuppat av och skakat som ett marsvin framför en varg! Inte för att snacka om handsvett!



Ska dra iväg till jobb om en liten stund, hade gärna sluppit med tanke på de tråkiga vädert. Är de bara jag som inte vill gå ut och istället sitta inne och kolla ut på regnet när de är sånt här väder?



Imorgon blir de David Guetta på slagthuset med Nadia, Nina, Linda mfl. Men efter jobb då givetvis :) Ska bli så skoj, vet bara inte vad jag ska ha på mig, ilandsproblem :S

Får inte bli för länge på fredag bara, ska till Lund och hitta vinterjacka ju :p Sen hem och fixa sig för lördag kvälls bravader =D Hur fasen ska man ta sig till Falsterbo om man ser ut som ******* ******* och folk ska paparazzia runt en ;) haha nej skoja bara!



Jepp, men vi hörs ikväll. Dags att bege sig!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: