SKRIVET: 2009-10-30, kl 00:49:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

I must have done something right

Nä jag vet jag skulle igentligen inte skriva ett inlägg ikväll eftersom jag skulle sova hos Johan efter jobb. Det blev ändrade planer helt enkelt. =)


Har suttit och knaprat i mig pepparkakor och druckit mjölk medans jag kollade på Mammas pojkar på tv4.se. Stör mig på hon lilla besserwissern Anna Evelina eller vad hon heter, vad gör hon kvar fortfarande? Och Moa fattar jag igentligen inte ens alls vad hon gör där. Vissa tjejer har man inte ens sett liksom =S Äh, börjar bli lite less på programmet. Izza skulle ju inte åkt ut, det är ju hon som kommer med dramat!


Jaja, ska väl ha en dejt med John Blund snart ;) Upp tidigt imorgon och hänga med Fia in till stan sedan köra =S =D Jag är sååååå nervös haha! Tönn, jag vet men åh!



Nej, that´s it. Vi hörs imorgon.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: