SKRIVET: 2009-10-11, kl 16:24:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

I don't need it anymore

Jobbade igår efter att  ha varit hemma sjuk nästan hela veckan. Var inte allt för mycke att göra och fick dessutom gå tidigare. Efter jobb åkte jag en sväng till staffanstorp till några kompisar som hade kollat fotbollen och umgåtts, sen åkte jag hem med mamma som kom och hämtade mig när hon slutat jobb. Väl hemma kollade vi på final destination 2, den nya går ju på bio nu i 3D. Hade varit roligt att se faktiskt. Men ska inte vara ledig mera från jobb nu, de räcker nu. Har varit sjuk för mycket, tagit igen alla dagar som jag jobbade extra för Alex när han var ledig =S Ska dessutom vara ledig den 24e för Tilda fyller 20 och ska ha maskerad, sen den 30e för jag ska hålla en Halloween fest för min lillebror och 9 av hans kompisar.



På tal om Halloween festen så var jag och handlade lite saker igår innan jobb, till att kunna göra inbjudningskorten. Måste säga att jag verkligen suttit tillräckligt länge med korten nu. Ska bara skrivas på insidan men de kan mamma få göra, hon skriver lite finare än mig. Ialla fall, steg 1. Klippa ut kistor.



Sen var de bara att börja måla på och klistra. Skrev texten i rött nagellacka för att de ska se tjockt och blodigt ut.
En lite fladdermus också på ett hörn.
Nu sker ju allting i massproduktion så de tog sin lilla tid.


Mycket skit överallt. =D Tur att mamma inte var hemma.


Så här såg de ut för sig när de var klara!


Och såhär i sin masshög! =D



Känns de olämpligt att skriva "djävligt välkommen" till 5 åringar? =D


Under hela tiden som jag pysslat med detta så har jag en ny förföljar kanin som stirrat på mig hela tiden. Givetvis fotade jag denna också, vad är det med dem? Det är andra gången jag har en förföljar kanin som stirrar på en hela tiden. Den har verkligen suttit där precis hela dagen!



Är de bara jag som är paranoid eller? Den sitter där och låtsas som att den inte ser att man ser den! Mongodjur, aldrig gillat kaniner!



Nu ska jag slappna av lite framför tvn och hoppas på ett The City marathon. Hade varit trevligt. Ledig imorgon också, ska köra med pappa sen lämna ut alla inbjudningskorten till alla ungarna!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: