SKRIVET: 2009-10-04, kl 19:03:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

I am Golden

Veckan har mest inneburit jobb och övningskörning. Körde en runda med pappa i fredags, Fia och Alex var också med i bilen. Fia har kommit fram till att man måste köra fortare i nedförsbacke och saktare i uppförsbacke =S Okey? Och jag fick lite panik så fick motorstop och skulle snabbt få igång bilen igen så började av misstag vrida på vindrute torkaren! Hahaha, undrar faktiskt om jag borde köra med pappa minst ett år till innan jag skriver in mig på någon körskola. Vilken panik =P Körde tidigt imorse med pappa igen när han slutade jobb kl 06.00!! Han hämtade mig hos Johan så fick jag köra hem. Alltså hanterade jag motorvägen från Limhamn och hela vägen genom alla miljoner rundeller hem för andra gången!




Kom hem och la mig i sängen. Efter en stund kryper det ner en liten person i min säng som viskar: "det ska bli kul att se på bio idag". Mjoo, visserligen men man behöver inte påminnas kl 07.00 på morgonen. Denna lilla personen kunde inte ligga still så han fick smyga tillbaka till mammas säng. Klockan 10.00 kommer denna lilla personen upp igen på mitt rum och väcker mig med ljuva ord som lyder: "Malin, vakna! Det är kanelbulledagen, vi bakar! Åh, okeydå jag får väl stiga upp nu.


Frukost





Har varit och sett G- force i 3D på Entré idag med lillebror då. Ganska rolig men det var ju trots allt en barnfilm. Oliver var skit cool i sina 3D brillor, sist vi kollade på bio så var det också 3D så sedan dess har han frågat mig flera gånger om jag ska på bio när jag sätter på mig mina solbrillor. Ni vet dom populära Ray Ban brillorna som alla kör med ;)







Ledig på onsdag, då ska jag och fröken Cecilia Westerdahl åka till Vellinge blomman och kolla på halloween utställning. Måste ju samla på ideér för den 30 oktober ska jag och Cissi hålla i en halloween fest för Oliver och några av hans kompisar =D Skojigt värre! Ska vara lekledare, men vet inte vad jag ska klä ut mig till!




Koftan jag köpte tidigare i veckan med Cissi.



Nope, nu är det dags för middag. Min favorit : Kummel filé med kokt potatis, dill sås och ärtor, smaskens!




Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: