SKRIVET: 2009-10-18, kl 12:49:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

How could we say forever

Mja, god morgon då alla små fjun! =) Har varit en riktig brak-helg! Eller inte ;) I fredags jobbade jag sen stannade jag kvar lite och tränade med Cassie i baren. Efter det var det raka vägen hem tilll Johan, duscha och nanna kudde. Upp och på jobb igen klockan 11, pigg och med en chai i handen! =) Jobbade i köket fram till 23 och sedan ut i baren fram till 02, jätte skoj att jobba i baren på nattklubben trots att jag är nybörjare och inte kan så mycket. Men men, det kommer med tiden! Nu är vi optimister! Fick trevligt beskök på klubben, två damer som var jätte överraskade "mammas pojkar Tim var där och han är sååå het!" Jepp, de är ju han och hans vän som håller i klubben Chilipepper på lördagar. Tilda och Pilla var väldigt glada för de. Blev rätt mycket folk igår och alla såg  ut som de hade riktigt kul, dessutom spelar de rätt bra musik! So, why don´t u stop by sometime?! =D






Snodde en bild från deras facebook så ni kan se hur fyllona ser ut! ;)

Freddie kom även och hälsade på med Agge =) Alltid kul! Så nu kan jag, hmmm så många drinkar =P

 

Ska (i hemlighet) skriva in mig på Erikslust körskola i veckan. Tänkte överraska mamma och pappa med att säga typ att jag har kört 10 lektioner när de frågar när jag tänkt börja köra på körskola! =)

Yes, jag har kommit på nu vad jag ska vara på maskeraden! Spikat och klart! Kan  ni gissa? Se hur många som gissar rätt =P

 

Dags att städa rummet, ska nog träffa Cissi lite senare och möjligtvis personal fest med KB ikväll om jag orkar.

 

 

Puss och Kärlek


Anonym

haha du det där med tim missuppfattade du lite haha, vi tycker inte han är särskilt snygg, härmade bara hans mamma som hon sa i tv, han är snygg han är läcker hahaha skrattade skit mkt när jag såg honom:P


P.

"han är snyyyygg, han är lääääcker" hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: