SKRIVET: 2009-10-26, kl 11:42:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Here I come again

Tjadelouu.


Jo, jag vet att klockan ställdes tillbaka en timme igår och så men jag kunde ändå inte sova längre än till klockan 09.40 =S Okej, lite var väl pga ångest för jag försöker på tag på garderobsansvarig på slagthuset. Inte helt enkelt kan jag lova.


Vid 14 så kommer pappa Beyer och hämtar upp mig så ska vi köra, wiho. Måste hämta min väska, blir ju tokig utan alla mina saker =( Känns som jag tappat bort mitt barn ju!



Här kommer lite fler bilder från Mathildas maskerad =)



En cigg, Kissie, Grannen från Beck( ska du ha en stänkare?), Lady gaga, Riddare, porrig mekaniker, porrig konstapel, Lady Gaga igen, 20-tals ganster, 20-tals dansös, tingelin, sångare från kiss?mekanikern igen, afrikansk kvinna, stänkaren, cigg och farbror med en bebis. Där var en del av folket.



Jag och till höger ser ni min nörd =) Ingen aning varför jag trycker ut tungan i kinden, ser helt spyfärdig ut iaf =/



Nej, dags att hoppa in i bussen. Vi hörs i eftermiddag!

 

 

 

 

Puss och Kärlek


Anonym

fått tag på personalen som jobbade där? hade gärna velat få numret isåfall, för de gav min jacka till tn annan tjej.


Me

Kollade upp de på hitta.se de är slagthuset luftkastellet nrt du ska ringa. De säger att de ska ringa tillbaka sen om du ger dem ditt nr. Hur vet du att någon annan fick din jacka?


Anonym

okej, men gav dem mitt nr och de skulle ringa i lördags inte ringt än.. för killen jag gav lappen till skulle hämta en påse till tjejen bredvid mig och gav min jacka till henne. jag hann aldrig ifatt henne. men tack så mycket.


ME

Okej, jag har fortf inte fått mina saker, ska fixa de imorgon. får jag fråga vem du e?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: